Доставка та оплата

Шановні клієнти!

Ми намагаємося, щоб наш сайт пропонував вам широкий асортимент товарів для новонароджених, однак хочемо звернути вашу увагу на те, що не всі позиції з онлайн-вітрини доступні в нашому фізичному магазині. Перш ніж планувати відвідування магазину за конкретним товаром, рекомендуємо зв'язатися з нами для підтвердження його наявності. Це допоможе вам заощадити час та гарантувати, що ваш візит буде максимально продуктивним. Ми завжди раді допомогти вам і зробити ваш вибір максимально комфортним та зручним. Дякуємо за розуміння та вибір нашого магазину!

Доставка по Україні

  • Доставка товару здійснюється за рахунок покупця за тарифами транспортної компанії Нова Пошта
  • При оплаті післяплатою (накладень платіж), покупець оплачує комісію Нової Пошти за переказ грошей (2% від вартості товару + 20грн)
  • При оплаті на розрахунковий рахунок, карткою через систему LIQPAY, кредити ПриватБанку та МоноБанку - немає додаткових комісій

Умови безкоштовної доставки

  • Безкоштовна доставка на покупку від 5000 грн.
  • Безкоштовна доставка виконується тільки до відділення/поштомату Нової Пошти.
  • Безкоштовна доставка не поширюється на габаритну меблі (шафи, комод, ліжечка).
  • Безкоштовна доставка не поширюється на товари зі знижкою!
  • Безкоштовна доставка не діє при виборі способу оплати з безвідсотковим кредитом.
  • При комплексних закупівлях умови доставки обговорюються з менеджером

Способи оплати

Оплата карткою через систему LIQPAY • Посилання на оплату через сервіс Liqpay буде надано вам на пошту після підтвердження замовлення менеджером.

Накладений платіж • Оплата товару у відділенні Нової Пошти під час отримання. Комісія Нової Пошти за переказ грошей 2% від вартості товару + 20грн. Доступний для замовлень на суму від 500грн. Для великогабаритних товарів потрібна передоплата в розмірі вартості доставки

Оплата готівкою • Сплатити товар готівкою можна у нашому магазині та Одесі.

Оплата на розрахунковий рахунок • Менеджер надішле вам реквізити для оплати після підтвердження замовлення.

Картка «Пакунок малюка» • Оплата соціальною карткою через платіжну систему Liqpay.

Оплата Частинами від ПриватБанк • Безвідсоткова розстрочка на строк до 4 платежів (3 місяці). Для використання цього способу оплати на Вашій картці ПриватБанку має бути достатній ліміт на Оплату Частинами. Перевірити ліміт можна у додатку Приват24.


Умови доставки в будь-яке місто України.

  • Доставка здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта».
  • Вартість доставки формується виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення та способу доставки. Послуги компанії-перевізника з доставки Ви оплачуєте на місці, при його отриманні.
  • При отриманні товару необхідно мати при собі номер декларації та документ, що засвідчує особу.
  • У разі оформлення замовлення товару на юридичну особу, одержувач зобов'язаний мати при собі довіреність або довірчий лист від підприємства-замовника у довільній формі з «мокрою» печаткою.
  • На складі служби доставки обов'язково перевірте комплектацію товару, наявність зовнішніх пошкоджень упаковки та дефектів виробу. Ви маєте право відмовитися від отримання товару на місці, без додаткових витрат з Вашого боку.
  • Доставка товару на замовлення у наші супермаркети (м. Суми та м. Харків) здійснюється протягом 1-3 днів з моменту оплати. Складання товару не проводиться.Не всі товари представлені на сайті є у наявності в супермаркетах. Ви можете уточнити наявність товару у магазині за телефоном. Багато товарів знаходяться на складах і для того, щоб доставити їх до супермаркету, знадобиться від 1-го до 3-х днів.
  • Занесення великогабаритного товару на поверх біля будинків, не обладнаних ліфтом, — платня. Тариф 20 грн. за поверх, починаючи з іншого поверху. Перелік великогабаритних товарів: будиночки, гірки, габаритні батути, гойдалки, ігрові комплекси, спортивні комплекси, дитячі ліжечки, крісла, комод, меблеві комплекти, парті, столи та стільці, шафи, універсальні коляски, електромобілі, матраци.
  • Відповідно до чинного законодавства України, «Закон із захисту прав споживачів. Стаття 8», ви маєте право здійснити повернення товару протягом повних 14 календарних днів з моменту покупки. Повернення товару, дефект якого виявлено поза складом служби кур'єрської доставки, здійснюється покупцем за власні кошти у розмірі встановленого тарифу доставки на сьогоднішній день за допомогою компанії-перевізника або власними силами.

Повернення товару

Відповідно до Закону про захист прав споживача, Ви можете відмовитися від товару, купленого у formom.com.ua або обміняти його на аналогічний.

Обмін або повернення товару належної якості може бути проведено протягом 14 днів з дня покупки (термін визначається за датою, зазначеною у товарному чеку), за наступних умов:

  • - товар не повинен експлуатуватися протягом усього терміну від покупки - тобто. є новим;
  • - збережено товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей тощо), споживчі властивості, пломби, ярлики купленого товару;
  • - наявність товарного чека, отриманого споживачем із придбаним товаром.

За умови відсутності аналогічного товару у продажу, ви маєте право придбати інший товар із наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до «Закону про захист прав споживача» або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.

Важливо! Якщо клієнт здійснив замовлення товару, доставку якого потрібно зробити з іншого міста, то у разі повернення товару з необ'єктивних причин (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно з квитанцією транспортної компанії.

Якщо повернення пов'язане із заводським шлюбом або механічним пошкодженням, у разі повернення клієнт доставку не оплачує.

У разі оплати на картку або розрахунковий рахунок.

Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту відмови від отримання товару на Новій Пошті. Якщо Ви спочатку отримали товар на Новій Пошті, а потім вирішили повернути, то повернення грошей здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання та перевірки нами товару.

Зверніть увагу! Предмети особистої гігієни, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які та надувні іграшки, товари для новонароджених (пляшки, соски) та подібні товари обміну та поверненню не підлягають. У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Якщо ви відмовитеся від покупки на місці (якщо товар відповідає тому, що ви замовили), кур'єру оплачується вартість доставки. Повернення, обмін та рішення гарантійних випадків відбувається через склад.

Важливо! Всі товари, які ми продаємо, є новими, тому деякі види товарів (коляски, ліжечки, велосипеди та інші) після розпакування можуть мати характерний запах нових матеріалів. Це нормальне явище – запах зникне після провітрювання товару.

Комплектація товару

Опис комплектації товару на сайті в окремих випадках може не повністю відповідати тому, що є на складі. Причиною цього можуть бути неточності в описі товару, які ми намагаємось оперативно виправляти, а також зміна комплектації з боку виробників. Щоб уникнути неприємних ситуацій, просимо вас уточнювати у менеджера комплектацію замовленого вами товару.